7 Kasım 2011 Pazartesi

Bu Alemde Kral Tanımam!

Sen hiç ölümün gölgesinde özgürlügü yaşadınmı 
Bir garibanın elinden tutupta hiç kadere rest çektinmi 
Alçağın adisine ispiyoncusuna kurşun yağdırdınmı 
Dedim ya gülüm ben bu alemde kral tanımam 

Sen zevkini sefanı sürerken ben hayat okulunu okuyordum 
Sen elin cilalı mermer taşlarında kibar beylerlen dans ederken 
Ben hergün azraillen dans ediyordum 
Dedim ya gülüm ben bu alemde kral tanımam 

Sen sıcak yatağında rahat uyurken 
Ben ise parçalanmış vucudumun acısıyla mahkeme duvarlarına 
Yaslanmış,gelmeyi bilmiyen karanlığı bekliyordum 
Dedim ya gülüm ben bu alemde kral tanımam 

İdam sehpasında bir mahkum yaşamayı ne kadar çok istiyorsa 
Bende seni o kadar çok seviyorum.. 
Aşıma katmadım haram,güzel çirkin aramam 
Yanlış yapanı tanımam... bu senin içinde geçerlidir gülüm 
Dedim ya gülüm ben bu alemde kral tanımam..!

0 yorum:

Yorum Gönder